Merhaba kizlar 5+1den selamlar ilk gebeliğim akıntı ile karışık kahverengi lekelenmem oldu doktor sorun yok kesen iyi dedi yine biz önlem olarak iğne yaptıralım dedi düşük vs önlemek için erken teşhis gibi birşey heralde aşırı derece de korktum sizin de fikirlerinizi almak isterim🫶