Deletedmom_85 iremdemirr Sağlıkla hayırla bir avazda kurtulun inşallah ay sıra bizde gelsin artık hayırlısıyla heyecanlandım ya bu günlerde doğuran dogurana😄
LamiyaCetinkaya iremdemirr O kadar doğal ki heyecanlı olman 😍 benim 2. olacak ve eminim 5. bile olsa her seferinde aynı heyecan olacaktır. Kendini hiçbir şeye şartlama, düşün ki maximum yarın bu saatlerde bebeğinle beraber olacaksın 🥳
myprincessgirl iremdemirr bebek toplanması karın sertleşmesi oluyor mu bu sancılardan haricinde bende 39+5 deyim
Aynur_41 myprincessgirl oluyor evet cocuk genelde hareket etmıyo cunku kanala girmiş oluyo zorluyo agrı oldukcada acılma oluyo
Aynur_41 Rabbim bi avazda kurtarsın zor ama bırde doğduğu an rahatlamayı düşün bütün agrı sızı gıdıyo dınıyo rabbim yardımcın olsun hayırlısı ile kucağına al
iremdemirr @LamiyaCetinkaya 10-15 dk da bir geliyor yakarak geliyor 1 dk sürüp geçiyor bunda bile geçene kadar zor dayanıyorum sonlara doğru napıcam hiç bilmiyorum 🤷🏼♀️
LamiyaCetinkaya iremdemirr Asla böyle düşünme,evet şiddeti artacak ama nefes alıp vererek karşılarsan ve kendini daha fazlasına hazırlarsan son ana kadar zorlanmazsın o kadar. En dayanılmaz anında zaten bebek çıkacak, dayanamayacağımız hiçbir şey yok 💗💗
Beyzab95 iremdemirr aynen öyle Allah’ın izniyle kucağına aldığın an geçecek an meselesi hepsi hiç kendini strese sokma 🤍🤍
busra3316 Rabbım yardımcın olsun sağ salim kucağına alırsın inşallah🥰 bizde 39+6 olduk darısı bana olsun dua eder misin bana da
busra3316 Rabbım yardımcın olsun sağ salim kucağına alırsın inşallah🥰 bizde 39+6 olduk darısı bana olsun dua eder misin bana da