kubra321_45 bende sezeryan oldum benimde en büyük endişem sütün gelmemesiydi. İlk gün gelmedi Gibi bir şey bebeğinde kan şekeri çok düşük olunca ilk gün hastanede mama takviyesi verdiler ama göğüse koyup şırıngayla damla damla verdik emme güdüsüyle yavaş yavaş bende alıştım ikinci gün sütüm yine gelmiyordu bebekte çok ağlıyordu sütün yetmiyor diye baya endişe duydum sağma işlemi yaptım sütün geldiğini görünce içim rahatladı çok şükür öyle de devam etti. Solgar diye bir vitamin takviyesi var onu önerdi. Süt yapıcı şeyler çokça tüketiyorum. Endişe duymayın inşallah sizinde sütünüz gelir.