Koalams ben Nilüfer doruk ta Ayşenur Kaya’ya işe devam ettim. 15 gündür doğum yaptım. Hamilelik süreci çok güzeldi, sezeryan doğum yaptım ve çok başarılı güzel geçti. Gram ağrım sızım olmadı. İlgisi alakası çok güzeldi. Aralık ayında doğum paketi aldık 20.000 idi şu an ne kadardır bilmiyorum en son muayene ücreti de 950 tl. Doktoru gözüm kapalı herkese öneririm.