Gozdee01 Kızlar ben ovülasyon testi yapıyorum hep pozitif çıkıyor adetime dört gün var erken gebelik testi yaptım iki tane ikisi de pozitif kan verdim akşam <0.5 Bu değer çıktı kani negatif olup sonradan pozitif olan var mı
Bebelivekedili Gozdee01 anasayfa da 3 çizgi var ondan resim ekleye tıkla ekle linki kopyala buraya yapistir