Herkese selam🫶🏻 Sezaryenle doğum yapalı 4 buçuk ay oldu benim. Bu süreçte genital bölge temizliğini evde hep tüy dökücü kremlerle, jiletle oldukça dikkat ederek yaptım. Artık ağdaya gitmek istiyorum ama korkumu da yenemiyorum dikişlere zarar gelir mi, bir sakıncası olur mu diye. Sizler ne kadar aradan sonra ağdaya gittiniz kızlar? Bir problem yaşadınız mı yaptırdıktan sonra? 🙏🏻🙃