Mv00
[bilinmeyen] ilk başlarda kullandığım ilaç oydu vitamin veya magnezyum ilacı ile söylediğiniz etkiyi yapıyor evet normal
GamzeCan
[bilinmeyen] evet canım aynı etkileri herkeste yapıyor😊
Smiley87
[bilinmeyen] zaten Demir ilaçlarının hepsi siyah renk yapar canım normal. Kimini ishal kimini kabız yapıyor , beni de hafiften ishal yapıyor
Busra37
[bilinmeyen] bende ilk kullanmaya başladığımda yaptı canım yanılmıyosam şuan 3.paketteyim o etkiler yok. Vücudun alışma sürecinde oluyo sanırım
Crnn3871
[bilinmeyen] ben de maltofer adında kullanıyorum aynı etkiyi yapıyo Sudan 28 hafta sabah içmeye basladım ve hala da dediğin gibi gaita koyu siyah doktora sormuştum ben ilk kullanmaya başladığımda normal demişti ilk günler ishal yaptı sonra düzelmişti çok şükür endişelenme ama yine de danış doktoruna en iyi bilgiyi o verir
Melisa_Lila
[bilinmeyen] kuzum benim bende kullanıyorum bende ilk ishal yapmadı ama ishale yakındım bide zaten dışkının rengi simsiyah ve kokulu olabılır o ilaçtan mıs 😂 ben cok korkmustum bide o ilaçtan 2 saat sonra süt ürünleri kullan kimi doktorlar demiyor ama dikkat et
Duygugul
Bende kullanıyorum kabız yapmıyor bende ama rahat çıkarıyorum allahtan her gün normalde ben hamılelıkden once tuvalete zor çıkan bır ınsandım
Arzukamer
[bilinmeyen] canim bende kullaniyorum aynisi bendede oluyor normal
Melisa_Lila
[bilinmeyen] yogurt tüketmen cok xok güEl hem bebek için hem senin için ama o ilacı şçtikten 2 saat sonra tüket cunki doktor beni öyle uyardı bı cogu doktor demiyo