Adetime 6 gün kala erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Adet olmama bir gün kala tekrar yaptım yine negatif çıktı. İkisi de erken gebelik testiydi. Adetim iki gün gecikti ve normalde hep düzenlidir. Test hatalı çıkmış olabilir mi. Veya ben öyle olmasını istiyorumdur :( belki de yarına regl olacağım :/