metemom_ Kızlar 9 +5 deyim doktora gittim enfeksiyon için duphaston verdi enfeksiyon bazen düşüğe sebep oluyor diye aranızda kullanan var mı😊
Mlkzn metemom_ merhabalar :) 15+1 deyim bende kullanıyorum ancak tedavi ile gebelik oluştuğundan ötürü kullanıyorum. Normalde progestan kullanıyordum duphaston yan etkisi daha az olduğu için şimdilik bununla devam ediyoruz
Mlkzn metemom_ hayırlı olsun öncelikle , yan etki yaşadığım bir ilaç değil en azından tedbirli olmakta fayda var diye düşünüyorum
HilalOturak 36+2 deyim erken doğum riskim olduğu için 25. Haftadan beri kullanıyorum. Son bi hafta daha kullanıcam bidaha bırakıcaz dedi. Büyük ihtimalle 38 de doğum diyecek bakalım
metemom_ HilalOturak Allah’ım sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin ilacı daha önce duymadığım için merak ettim açıkçası zararı yok dimi
HilalOturak metemom_ aminn inşallah 🙏🏻. Bende tereddüt etmiştim druma sordum rahim ağzını kapalı tutması için kullanıcaz herhangi bi açılmam olmaması için dedi. Hiç bi yan etkisini görmedim