selins nasıl yapar böyle birşeyi ya , seninde riskliymis dediğine göre, doğuma on gün kala devlete git ne demek yani. Seni sakinlestirmesi gerekirken.
Benim bu hafta çatı kontrolum falan var , yoksa bir iki muayene once Altay beye de gorunseydim keşke.
Doğum zamanı kendi doktorum gelsin diye tutturmayi düşünmüyorum zaten, kim varsa o ilgilensin . Yani normalde doktorla arada bir bag olur ama bizim de öyle olmadı . Ben insanlara sıcak davranmaya çalışıp konuskan biriyim biraz , karşımdakinden de enerji istiyorum belki ondandadir, soğukluk hissediyordum