Rukenlim çünkü her hafta bebeğiniz büyüyor 6+6 bendede aynısı mevcut kanama yoksa merak etmeyin şiddeti artarsa doktoru arayın birde mutlaka ayaklarınızı üşütmeyin bir kere o hataya düştüm bebeğe bişey oldu zannettim ağrıdan nefes alamıyordum üşütmedende oluyormuş bilginiz olsun