Rsahbaz Arkadaşlar benimki ters duruyor ve ilk bebeğim gibi değil hareketleri hep karnın altından hissediyorum. Böyle olan var mı veya böyle olup düzelen. Ne yapmam gerekiyor?
Seryn Rsahbaz benimde 30 a kadar hep aşağı daydı ve oraya vuruyordu şimdi 33 olduk ve heryere vuruyor üst alt yan felaket durum aldı 😂😂
sna44 Rsahbaz aynı haftadayız geçen kontrolde doktor ters duruyor dedi. Bende bebeğin hareketlerini aşağıda hissediyorum. 36.haftaya kadar dönmesi lazım dedi inşallah döner
Damla Rsahbaz benim de 33 te dönmüştü sürekli secde pozisyonunda beklemiştim o mu fayda etti zamanı gelince kendi mı döndü bilemem tabi
Rsahbaz Damla aslında namaz kılarken artık oturmayayım ayakta kılayım o zaman. Bel ağrımdan oturarak kılıyordum