amine4444 Kızlar bugun sacıma kına yaptım birazcıkda elime bebege sakıncası yok diye biliyorum etraf beni cileden cıkartıyor yok bebekte leke olur yok yapılmaz sizce 😔
llgln35 amine4444 inanmayın böyle şeylere ilk hamileliğimde elime ayağıma yaktım doğuma giderken vardı hiç lekemiz yok 🙂 aksine kına toksitleri çeker iyidir 🌸