Elaylama
Hanımlar merhaba, siveno doğal ve tamamen katkısız çamaşır suyu aldım 1 aya yakın süre önce. Bebeğin eşyalarını yıkamadan önce makinayı boş çalıştırıp içine biraz damlatmak için kapağını açtığımda içinin pelte gibi katı olduğunu gördüm. Hafif sulu, hafif katı. Aranızda kullanan var mı? Normali mi böyle? Yoksa soğuktan mı dondu hiç anlamadım.