Kızlar iyi akşamlar,
Bir konu takıldı kafama fikrinize ihtiyacım var. Ben mesleğim gereği bazen evden bazen şirkette çalışıyorum. Doğum yaklaştığında tamamen evden çalışacağım. Böyle bir şansım olduğu için de 37. Hafta zorunlu izne çıkmamak doğurana kadar evde çalışmak istiyorum iznimi sonrasına aktarabilmek için. Ama bunun için şimdiden bir aksiyon almam gerekiyor mu sizce? Yani tetanoz için sağlık ocağına gideceğim bu hafta onlara 22 haftalık olduğumu söylersem 37 de otomatik sisteme yansır mı bu? Normalde özel hastaneye gidiyorum konuşsam 32 de çalışabilir raporunu bana 35.haftada 32 haftalıkmışım gibi verebilir mi bu sistemlerden anlaşılır mı? Umarım kendimi açıklayabilmişimdir 😅🙈