Dhsuiskwk Hastaneden randevu aldim ama muayene olmusum gozukuyor daha gitmedim randevum ayin 24de ve 15 ceza yedim randevuda alamiyorum sabahtan gidip sira aliniyor mu bilen var mi
Dhsuiskwk XBirmelekannesiii Sira aldim aslinda yarina siram ama muayene olmusum gozukuyor sistemede ve hic gitmedim iptal olmus siram baska hasta yararlansin diye kaldim ortada bebekte kordon dolanmasi var ondan takipteydim eski hastanemde buraya tasindim buradada sira bulunmuyor ustunede 17 gun ceza vermisler sira alamiyorum napcam bilemedim ya
ramuskarapinar0 Gerçektenmii orası için güzel demişlerdi sehir hastanesi icinde eksiklik varmış kafam çok karıştı