buussra-000 Kızlar selam. 8.haftadayım mide bulantım çok var sabah akşam kusuyorum. Ne önerirsiniz. Çubuk kraker daha çok midemi bulandırıyor bu arada
cerenyildirim buussra-000 selamlar çubuk kraker-galeta-erimek ve peynir ekmek yiyordum ben hep çok iyi geliyordu :) ve naneli şeker sakız
karakayahavva00 buussra-000 ben çok çektim bana bi tek first naneli sakız iyi geldi. Her şeyi denedim. O günler geride kaldı çok şükür darısı sana
karakayahavva00 buussra-000 benim bulantım 6. Haftadan başlamıştı kusmam da 16. Haftada bitti tam 1 ay sürmüştü.