Serapbarca 19 haftalıkken bana da aynı şey söylendi şeker yüklemesi yaptırdım gebelik şekeri çıktı diyet yaptım öncesinde açıkçası beslenmeme pek dikkat etmiyordum karbonhidrat,tatlı vs şeyler çok yiyordum bugün 22 haftalığım detaylıya girdim suyum normale dönmüş şekerinize baktırmanızı öneririm eğer yapmadıysanız