Artık bende doğurdum💕 5 günlük olduk bile
Kızlar bebeğimin karın çevresi geriden geldiği için sezeryan dedi doktorum bende özellikle normal istediğimi belirttim sancım ve açılmam olmadığı için propes ilaç uygulandı 7 saat sonra açılma olmayınca akşam yine sezeryana alındım narkoz verildikten 10 dakika sonra bebek çıktı o ağlama sesiyle görünüşüyle dünyalar benim oldu 45 dakika kadar sonra da ben çıktım şükür iyiyiz evimizdeyiz