CansuByl plasentada akım iyiydi ,sigara ,tansiyon problemim yok bebekten kaynaklanabilir dedi ama 5 haftadır da malum ortalikta salgına yakalandım iyilesemiyorum enfeksiyondan da olabilir bir de böbrek rahatsızlığım da var stent takıldı 6 haftanın içinde 5. Kez antibiyotik yazildi artık yoruldum