1_kubra_1 Kızlar bugün hastaneye gittim ve nst de sancılarım çıktı bebek de doğum pozisyonunu aldı doktor sancıların var suyun gelirse hastaneye gel dedi benim gibi olup da ne zmn doğuran oldu acaba