Vildan007 merhaba. Ben 31+4 hafta hamileyim gerekli her testi her tahlili yaptrdim. Ben seker yukleme yaptirmadim cnku zaten halihazirda 8 yillik tip1 diyabetliyim(seker hastasi) yaptrilmali bence.ozellikle seker yukleme.. cnku burda amaç sizde gebelik sirasinda bir gestasyonel diyabet olusup olusmayacagini belirlemek
( bazi hamileliklerde oluyor ) test yapmazsanz sizde bir diyabetn oldugunu farketmezsinz gerekli onlemleri alamazsinz ve bebeginize akliniza gelemiyeck bir cok zarari vermis olacaksinz. Oyuzden yaptrilmali seker yukleme bence. Ztn yaptiklari 50 lik yada 100 luk oda yarim ve tam simite es deger. Eee hangimz bunu ztn tuketmiorzki yani korkulacak birsey yok tam aksi faydasi var.