Kedilibebekli Ben kullandım ama gümüş değil silikon olanlardan. Sütüm taşıyordu etrafa dökülüyordu o derece 😂 yani hiç sanmıyorum öyle bir etkisi olduğunu. Ve ben sürekli kullandım hiç çıkarmadım ilk ay.
Minigiim-vebenn52 Kedilibebekli bende de silikon var philipsin ama bende şaşırdım internete görünce olmadı dimi azalma sizde ? Bir de biriken sütü ne yapıyorsunuz
bademommss__ Kedilibebekli merhaba benim gogus uclarım inanilmaz yara oldu kalkan yaralara iyi geliyor mu acaba
Kedilibebekli bademommss__ tabiki. Kremleyip kalkanı takın her emzirmeden sonra, ben ilk bebeğimde bile bu şekilde hiç göğüs acısı çekmedim
Ziynet_demirkan Gizemkelebek soğuk kompleks yapın sonra ya emzirme yada sağım yapın anında sertlık gidiyor soğuk da