suzanacar suzanacar doğum kanalına doğru gelmiş dedi bugün ancak pazartesi son gün o gün Suni sancı yada sezeryan dedi. Çünlü haftaya 42.hafta oluyor. Şuan 40 bitti 41.haftaya girdik. Ben ikisini de istemiyorum ama ses yok bizim kızda. :)
Miraykader suzanacar gelmek istemiyor benimde 34 gelmeye çalışıyordu sancım oluyor şimdi 35 olmuşum doktor dedi 2 hafta daha dayansan yeter😂benimki biraz acekecidir
Cml2701 suzanacar devlet mi özel mi takipçisiyiz acaba 41 haftayı normalde geçirmiyorlar suniyle baslatiyorlarmis ama size bisey demediler mi bende cuma günü 41 olcam merakla bekliyorum nolcak bilmiyorum acilmam sancim hiçbirşeyim yok ya
tugbaa54 melteW ilk gebeliklerde kanala erken giriyor bu doğum başlangıç sebebi değil kanala girişinden 2 ile 4 hafta sonra da doğum gerçekleşebiliyor benim ilk gebeliğimde 36 da kanala girmişti 39 +2 de doğum yapmıştım
melteW tugbaa54 her gebelik farklı benim ilk gebeliğim de kanala girmedi 42 haftada suni sancı ile doğum yaptım o edna da girdi mecburen bebeğin istemesi de önemli kanala girince o hafta için de de doyabiliyor
melteW Melike03 bi anda yüklenmedi yavaş yavaş uyarıldı kendi sancım yetmediği yerde destek verildi suni sancı bi nevi doğumu hızlandırıyor
Melike03 melteW kendi sancimiz hic yoksa bende cuma gunu suniyle dogum basltlck ve bende hic birbelirti yok
melteW Melike03 ben de yoktu 42 haftaya kadar bekledik bi anda sancı verilmedi bana yavaş yavaş inşallah siz de de öyle olur Allah yardım ediyor
melteW Melike03 6 yıl geçti çok detaylı hatırlamıyorum kendi sancım düzene girince kesmişlerdi sanırım