Cerenglr Doğum sırasında ıkınmaktan dolayı büyük abdestini yapabiliyormuşsun böyle bir şey duydum başına gelen var mı lavman yapılmıyor mu acaba böyle bir şey yaşanmaması adına ?
Churcill Cerenglr ben de duydum bunu evet lavman yapıyolarmış neye göre yapıldığını bilmiyorum ama bana yapılmadı
071018 Cerenglr normal bir durum sonuçta normal doğum planli olmayabilir birden başlayabilir lavman icjn vakit olmayabilir o yüzden tamamen insanı bir durum bence
Seyda08 Cerenglr Lavman yapildi bana ama sancim vardi acilmamda vardi afedersiniz tuvaletim var dedim inanmadilar cocuk geliyor sandilar😅 baktilsr yanlis alarm oyle yapmislardi yoksa yapmiycaklardi
Cerenglr Churcill normal doğum istiyorum ben eğer nasip olursa ama böyle bir şey yaşamak istemem beni biraz tedirgin etti
Churcill Cerenglr aslında çekineceğiniz bi durum yok oradaki insanlar bunu kabullenerek bu mesleği seçmiş olmak zorundalar. Böyle bi durum yaşanırsa bilerek yapmış olmuyosunuz yetişkin insanlarız sonuçta kimse bilerek yapmak istemez ama yapmamak için de kendinizi kasamazsınız o anda.
Cerenglr 071018 Churcill Doğru evet haklısınız aslında ama insan bir ya başıma gelirse diye tedirgin oluyor. Gerçi doğum sırasında o ağrı be sancıdan onu düşünmeye vakit kalır mı çok emin değilim ama 😅☺️ hayırlısı yaşayıp deneyimleyeceğiz 🤭
071018 Cerenglr bu işi yapanlar daha beter neler görüyordur Allah bilir bunu basit birsey olarak goruyorlaridr büyük ihtimal😀 sağlıklı dogsunlar da hayırlısıyla 🙏😀
Aybarssmom_ Lavman yapılıyor canım, benim bir gün önceden doğum yapacağım belliydi ebe bana gece 12den sonra bişey yeme demişti zaten doğum belirtileri olarakta ishal başlayınca lavmana gerek duymamışlardı
Tatar59 Cerenglr lavman yaptılar doğum öncesi. Sonrasında da bişey yememistim zaten. Dışarı çıkacak bişey yoktu bebekten başka 😅
Busra_27_34_ Cerenglr doğum öncesi eğer ki acilmaniz hala az ise mesela ¾/⅚/ gibi ise lavman yapıyorlar büyük tuvaletinizi yapmayın diye Ama zaten öyle bir durumda sanki sürekli büyük tuvaletiniz geliyor gibi hissediyorsunuz halbu ki çocuk geliyor yani bana lavman yapmalarına rağmen böyle bir durum olursa utanma sıkılma doğuma odaklan bizim için önemli olan o demişlerdi bu rahatlamıştı yapılmadı çok şükür öyle bir durum ama kendinizi doğuma odaklayin böyle şeylere takılmayın herşeyin çaresi var merak etmeyin 🥰😍
Evremoz Cerenglr oluyor tabi izlediğim videolarda da görmüştüm o bölgeyi bezle kapatıyorlar genelde tabi bi evde doğumda oluyordu. Hastanelerde genel olarak lavman yapıyorlar ,yapmazlarsa dışkı gelirse o kısmı bi bezle kapatırlar. Yapacak bisi yok.
Smy17 Cerenglr ben gittiğimde açılmam ilerlemiş olduğundan lavman yapılmadı bana. Zaten onlar büyük tuvaletini yapıyormuş gibi ıkın diyorlar diyorsun ya tuvaletimi yaparsam onlar da yapabilirsin hiç sorun yok diyip seni rahatlatıyorlar. Yani en azından benim öyle olmuştu 😊 ve o an sancıyla inanın onu bile düşünmüyorsun tek düşündüğünüz bir an önce doğurmak 🌸
merve_bulut Bana lavman yapılmıştı o yüzden öyle bi durum yaşamadım ama yaşamış olsam bile olsun be derdim 🤭 zaten altınıza kova tarzı bişey koyuyorlar
Melekabdullah Cerenglr ben yaptim ama elde olan bisy degil hatta doktorum cekinme kizm yap dedi bebek kucuktu mecbur doktr elin kolunu soka soka baski yapti ama acikcasi hic utanmadim cumku dogum aninda onlari dusuncek vaktin olmuyor