İyi akşamlar herkese. 6 aydır adetim hep öne çekiyor 3 gün 6 gün hatta bi kere 10 gün önce gelmişti normalim artık bu oldu diye düşünürsek şimdiye adet olmam gerekiyordu normal döngü olarak hesaplarsam 4 günüm var daha belimde ağrı hissettiğim an adet olurdum bugün tüm gün belim ağrıdı aynı adet ağrısı gibi ama adet olmadım henüz .. Öğrenmek istediğim bel ağrısı olanlar aynı adet ağrısı gibi miydi ağrınız daha farklı mı 😌