Ben bu konuda doktora danışmanızın yanı sıra biraz da mantık yürütme taraftarıyım. Evet boya kimyasal, ama amonyaksız boyayla 3 aydan sonra boyanabilir diye düşünüyorum. Mantıklı düşünürsek kullandığımız şampuan , duş jeli, deodorant gibi şeyler de kimyasal ve bunları kullanıyoruz ne yazık ki.ama yinede doktorunza danışın. Ben 3.aydan sonra saçımdaki beyazlardan rahatsız olduğum için komple boyatmıştım saçımı.