Aslında bi taraftan gitmeniz iyi olur ilkinde düşük olduysa aspirin falan başlayabilir tekrar aynı şeyleri yaşamamanız için, aynı şekilde benimde başıma geldi 2 ay oldu düşük yapalı ilk zamanlardan beri korunmuyoruz ama ben coraspirine başladım çünkü testlerimde pıhtılaşmaya yatkınlık çıktı.. bu arada çok sevindim adınıza sağlıkca kucağınıza alırsınız inşallah ❤️❤️❤️❤️