Calikusuuu Kızlar keseyi ne zaman gördünüz ? Beta artışı takip ederek gören varmı betanız kaçtı ? Benim şuan betam 2013. Çarşamba gününe randevum var betayı görür müyüm sizce ?
_almirasmom Calikusuuu adet gunumde test yaptım sılıkten bıraz daha belırgındı aksam uzerı kan verdım 1092 cıktı 2 gun sonra 2099 cıktı doktoruma attım %60 guzel artmıs dedı ben agladım hyr az artmıs dıe gıttım karnımdan baktı kese vardı bı ıkı gun sonra daha verdım kan 8989 cıkmıstı
123-4o Calikusuuu Kese betaya göre değil haftaya göre görülür. Haftanızı da son adet tarihinizin ilk gününe göre hesaplayabilirsiniz. Benim 3 haftalıkken betam 4900lere çıkmıştı kese görünmemişti 5nci haftada kese göründü 6+4de kalp atışını duyduk
beybim0 Kaç haftalıksınız benimde çarş günü randevum var kaç çıkacak merak ediyorum . 4 haftalıkken 2518 di