Mia88 bende yarın nasipse kese görmek için gideceğim🥰 tedaviyi Erzurum’da kayınvalidemlerde oldum burdaki doktorum çok iyi olduğu için şimdi keseyi görüp istanbula evime döneceğim herşey yolunda giderse🙏🏻 Çok heyecanlıyım her doktora gidişimde kalbim ağzımdan çıkıyor adeta umarim hepimiz saglikla aliriz kucagimiza🙏🏻