Cerenn1811 11 haftalık gebeyim büyük parça ve kanama yaşadım acile gittim kanama alanı yok bebek iyi kalbi atıyor niye böyle oluyor yaşayan varmı parçalı kanama arada
Zekiyenr Bendede oldu o5 gün önce ama benimki pembe aktı kanama 1 gün yatırdı hastanede banada alttan muayene yaptı kanama yok dedi kan birikmiş dedi normal dedi %80 düşük belirtisidir kanama dedi ama bebek iyi çok şükür