Kızlar bu doğum sancısı dediğiniz kasılmamı ya 5 dakka da bir karnım kasılıyor sertleşiyor bebek bir yerde toplanıyor gibi ama böyle aşırı durulmayacak bir ağrı değil herkes doğum sancısı çok ağrılı diyor ya da daha zamanla şiddetlenecek mi bu şekilde başlayıpta şiddetleniyor mı