Bebek için koyduklarımı kontrol edebilir misiniz eksik ya da gereksiz bir şey var mı?? İlk doğum olacak tecrübesizim.
-10′lu hastane çıkışı içinde penye battaniye var
-Nohut battaniye
-5′li hastane çıkışı
-1 tulum
-yedek çorap
-3 yedek zıbın
-3 ağız mendili
-Bebek havlu (gerek olur mu bilemedim)
-2 adet emzik, 1 biberon
-15 adet bez
-2 alt açma örtüsü
-Islak mendil
-Pişik kremi ve şampuan
Koyduklarım şimdilik bu şekilde, ama şampuan ve havlu koymak mantıklı mı bilmiyorum. Sizce kıyafetler falan yeterli midir? doğum şeklimiz henüz belli değil 33+6′yım