umrumdadegil esmerrmm benimde yüksekti canım ilaç başladım sende dahiliyeye git ilaç başlasınlar.hemen düzenli kullan ilacını ayda bir de kan verip kontrol ettireceksin
ASE6154 esmerrmm benim 18. Haftada 5.48 çıktı 1 hafta sonra kendiliğinden 4.10 a düşmüş endokrine gittim ilaç verdi 2. Trimester olduğun için 3ün altına düşürsek yeter dedi
esmerrmm sehrengiz_8 evet gebeyim ilk gebeliktede yukselmistinilac kullandim bu grbeliktede yukseldi sanirim ozmn kadin doguma bi gorunmem lazim
umrumdadegil esmerrmm yani git istersen o da dahiliyeye yönlendirecek seni doktorun daha detaylı bilgi verir🥰 2.5 altına düşürmek için uygun dozu başlayacaktır
sehrengiz_8 esmerrmm hayır bu değer gerek duyulacak bir değer hele ilk trimesterda iseniz ihmale gelmez bebekte zeka gelişimini etkileyen bir faktör
esolinaaaaa esmerrmm yüksek değerde düşük riski oluyor canım benim ilk hamileliğimde 3,68 salak bir doktor ilaç başlatmadı aylar sonra dr değiştim o verdi ilaç ama düşük riskim vardı bundan dolayı