Ilaydagktp Arkadaşlar bebeğimin çok bı sarılığı yok sürekli emziriyorum sürekli uyuyor emzirirken bile uyuyor ne yapmam gerek
Churcill Ilaydagktp sık sık emiyosa başka yapacak bişey yok en sevmediğim cümle ama “bi şekilde uyandırmanız gerek” 🥲
Alan_Yeliz Ilaydagktp sarı renkli şeyler besigine koyun etkisi oluyo diyolar dene yinede bı zararı yok🤔
asell13 Ilaydagktp uyanık kalmasını sağlayın altını açınca uyanıyolar veya karnına ıslak mendille dokunun uyarıdan kalkıyolar muhtemelen yumurta yemeyin bebeğin yüzü elleri açık güneş ışığı almasını sağlayın sık sık emzirin sürekli emsin allahın izniyle geçer
Aybarssmom_ Ben 2 saatte bir hem emzirip hem mama verdim, banyo yaptırıp suyuna kendi alyansımı koymuştum bir de. Hurafe ama insanın canı söz konusu olunca her duyduğunu deniyor galiba 😅
2prensesannesiiii Ilaydagktp yarım saat 1 saate bi emzir ve 20 cc kadar mama takviyesi yap canım bize dr öyle demişti bide gece mavi ya da sarı gece lambası açardım
Ilaydagktp Kızlar getirdim kızımı kendine getirdim çok şükür allaha bayginmis şekeri düşmüş çok kötüydü kendine geldi
Haticeela Ilaydagktp doktora gittiniz mi? Bizde kan uyuşmazlığıda var. Geçen hafta 1 gece hastanede kaldık 16.2 den 7 ye düştü 3 gün sonra kontrole gittik 11 e yükselmiş tekrar
Eru Ilaydagktp 9 günlük bebeğimi sık emzirme mama ve gunde uc dort cay kasigi sekerli su ile besledim sonuc sarılı byby 🙂