Sulemrahkuzey Canlar hamileliğimin başında düşük riskim vardı bol kanamalı lekelenmeli günler geçirdim en son 14 haftalıkken gelmişti ve doktor artık kanama alanımın olmadığını söylemişti tabi tedbir amaçlı prosgestana hala devam ediyorum şimdi bu sabah uzun bir aradan sonra kahve rengi lekelenmem geldi ister istemez başa mı dönüyorum dedim ama bu haftalarda olması sizce normal mi nişan falan değildir dimi şuan progestan aldım bekliyorum gelmeye devam ederse veya artarsa gidicem hemen aklıma nişan geldi nişan dediğiniz nasıl bir şey illa kırmızı mı oluyor?
Enesim Sulemrahkuzey doktora bi gidin isterseniz 29. Haftada benimde geldi rahim uzunluğuna ve açılma varmı diye baktı doktorum gerçi bir şey çıkmadı her şey normaldi ama ihmal etmeyin siz yinede
Sulemrahkuzey Arkadaşlar Doktora gittim nst ye bağlandım sancım falan çıkmadı bebeğin kalp atışları hareketleri de gayet iyi idrar tahlili de verdim o da temiz çıktı çok şükür bi sorun yok dedi doktorum muhtemelen önceki rahatsızlığım gibi ufak lekelenmeler görüyorum progestana devam artık