Arkadaşlar üç kere düşük yaşadım ya gelişim geriliği oldu ya da boş gebelik. Tüp bebek sürecine girmeyi düşünüyorum ama bir yandan da sürekli okuyorum ‘hamile kalabiliyorum tüp bebek yaptırdım yine düşük oldu ‘ diye bende düşünüyorum tüp bebek yaptırsam bile düşükle sonuçlanır mı? Benim gibi olan arkadaşlar varsa deneyimlerini anlatırsa çok sevinirim🙏🏻
Tüp bebeği İzmir de düşünüyorum tavsiye edebileceğiniz dr var mı?