2 buçuk üç ayda göbüşleriniz ne kadardı merak ediyorum haydi paylaşalım🤗
papatyamm_ 8 aylık hala göbek yok 😅
papatyamm_ 4 aylık göbüşüm yok 😂😂
papatyamm_ 4 aylığız özet olarak sabah yok akşam çok 🤣🤣🤣
papatyamm_ karnım yok sanki adet gecikmiş şişkinlik var gibi🥰 12+4 günlüğüm
Dadymom1 cittimisin ayy merak ettim atsana
Selinmoon maşallah iç karnınız geniştir o zmn ☺️
3 aylık gobus olmazki
Gul_se77 kissiye göre degisiyorr 😁benim çıktı biraz yemek yiyince bellii🤭
iremsz 🤣🤣🤣ay benimde genelde yemek yiyince cikiyor
papatyamm_ aynı senin gibiyim 😄
papatyamm_ işte o yemek göbeği benimde öyleydi ozamanlar
iremsz hanii bakım😅