Kızlar 17 hafta oldum ilk gebeliğim yavrumu hissetmem gerekirdi yani öyle diyorlar 16 da hisseden varmış ben az kaldı 18 e girmeme ama daha hissedemedim sadece gece uyurken karnımda bir ağırlık varmış gibi hissediyorum ve gece uykum gelmiyor sizleri ve tecrübelerinizi merak ediyorum 💖