cennetb Kızlar nasılsınız ben çok kötüyüm kafam kalkmiyor evde iş yapamıyorum yemek yapamıyorum dünden beri böyle oldum
Linatkgl cennetb 36 +3ten selam 👋 valah bizde çok halsizim 13 gün sonra sezaryanım var senin doğum nasıl olacak senle aynı gidiyoruz
aysegullerg cennetb 36+4 baya yorgun hissediyorum hiç birsey yapasım yok anca ev toplayabiliyorum 1 şubatta doğum zamanda geçmiyor yatıp kalkmak eziyet
Linatkgl aysegullerg aramizda bir gün var bende 1 Şubat istedim doktor erken diyip 5 verdi sizin bebeğin kilosu kaç benim minoşum 2. 559 du
Linatkgl cennetb normale göre bugün 25 gün var ama sezaryana gün aldığım için 13 kaldı bende çok korkuyorum normalden birde ilk gebeliğim tedaviyle oldu benim 10 yıldan sonra doktor risk almamak için sezaryen verdi yoksa bende normal yapacaktım en iyisi bence normal
aysegullerg Linatkgl 36 da gittiğimizde 3200 dedi doktor 2 hafta önden gidiyor iri bebek denildi ondan olabilir
Bebekbeklrkn Derinnmom evet sürekli ilk 3 ay belirti gibi baş dönmeleri halsizlik başladı enerji nerde kaldı 🥲
sevimuslu cennetb 36+3 mide bulantısı ara sıra kusma ve nefes sorunu yaşıyorum bebeğim resmen midemin üstünde aşağı inmedi hâlâ sanırım bu yüzden 😓
Bebekbeklrkn cennetb Bende aynı 36+3 gece uyku sıfır dönemiyorum karnım çok sertleşiyor canım sizinde oluyor mu