Kızlar üç dört gündür özellikle akşamları midem çok agriyo hele bebek de hareket edince nefesim kesiliyo sanki. Derin nefes alamıyorum ve nefes aldık a daha da çok agriyo. Sdece yatinca biraz hafifliyo otururken yaaktayken daha da beter bagirtiyo bazen 🤦 Yaşayan var mı bu durumu? Gebelik öncesinden de reflü vardı. Reflü tuttu belki de bilmiyorum