Kızlar 30 haftalığım kontrolüm vardı, aynı zamanda gebelik şekerim var ne yazıkli düşmüyor ve çok yükseklerde . Bebeğim 1372 gr. 40 cm en fazla 37 beklerim ded almak için. Çok erken değil mi hocam dedim. 36 yı geçelim de bebek etkilenmesin Gülcan tutamam dedi 😔