Bu geceden sonra tam 37haftalik oluyorum Çarşamba randevum var günüde verir heralde doktorum 38 haftada alirmiki 3.sezeryanim olacak 39beklemez inşallah çok yoruldum çünkü ağrılarım çok eğer 39derse bende 38al dersem kabul edermiki böyle bişey yaşayan oldumu