Ben 2021 yılında Ahmet beyde doğum yaptım gebeliğim boyunca tüm sorunlarımı çözdü erken doğum riskim vardı ilaç ve tedaviler ile 38 haftaya kadar bebeğimi bekletti buraya kadar herşey güzeldi ama maalesef doğum esnasında hiç te aynı kişi değildi bana ıkınamayacaksan kesiyorum dedi ve sorgusuz sualsiz çok büyük bir kesi attı ebeler bebeğimi karnıma çıkarak çıkarttı ölüyorum sandım travmalı bir doğum yaşattılar bana şuan 2. Bebeğime haileyşm ne medarın önünden geçerim nede Ahmet beyin odasının onun yüzünden 5 yıldır travmam gitmedi doğum esnasında bana yardımcı olmadılar çok zorladılar kesi yüzünden 7 ay boyunca oturamadım bile.. etkilemek istemem ama görünce kayıtsız kalamadım.. bende şuan doktor arıyorum Hilal Bayram var ona gidiyorum şuanlık memnunum..