Zeynaskkk  Kızlar bende 2 senedir spiral var adetim perşembe günü koyu sekilde gelmeye basladı ve çok az böyle olmuyordu şüphelendim test yaptım biri silik çıktı sizce hamilemyim böyle çıkıpta hamile olmayan varmı aranızda??