İyi akşamlar herkese. Daha önce doğduktan sonra oğlumu kaybettim ve o karnındayken çok hareketsizdi hastaydı kaybedeceğimi bilerek doğurdum. Sonra tekrar hamile kaldım şu an 30+2 haftalık hamileyim ve kızımı bekliyorum. Kızım çok hareketliydi 28 haftaya kadar baya dışardan hareketlerini izliyordum 28 haftadan sonra hareketleri azaldı sonra 29 da tekrar hareketi çoğaldı yine sert tekmeler atıyordu sonra yine durdu 3 gündür bebeğim çok az hareket ediyor hastaneye gittim bugün doktor nst ye bağladı hareketi azdı yarın tok karnına gel bi daha bakalım için rahat olsun dedi ama ben çok korkuyorum benim gibi yaşayanlar var mı? Özellikle 30. Haftalarda bebeğinin hareketi azalan oldu mu? Normal bir durum mu yani daha önce kaybım olduğu için endişeleniyorum ve şu an bilginize, tecrübenize ihtiyacım var🙏🤍