Cansucbrdmr Selamlar herkese. 39+6 haftalığız fakat bebişin gelmeye pek niyeti yok.. buradan ahududu yaprağı çayının rahim kaslarını gevşettiğini ve bazı ebelerin önerdiğini okudum. Kullanıp faydasını gören oldu mu?
Deletedmom6666 Cansucbrdmr canım bende ebe okulunda öğrendiklerimi aktarayım. Perine masajı yapmaya başladın mı bilmiyorum çok faydası oluyormuş. Sıcak suda eğilip oturmanın da faydası oluyormuş ahududu yaprağı çayını da önermişti ebe. 42 haftaya kadar uzayabilirmiş Doğumun başlaması
Esse Cansucbrdmr canım biraz zaman geçmiş ama ben de 39+2 oldum çayı kullandın mı bi yararı oldu mu acaba?
Cansucbrdmr Deletedmom6666 perine yapmadım cesaret edemedinim bir türlü ona😔 benm yatışım 40+5 te yapılcak ama beklemeli miyim acaba 41in dolmasını bilemiyorum.. çayı da deneyeceğm canm
Deletedmom6666 Cansucbrdmr canım bi sıkıntı yoksa bebeğinle ilgili bekle derim çünkü evde sancıların gelmesi seni psikolojik daha rahatlatır ve daha iyi açılman olur diye düşünüyorum gebe okulunda da bu şekilde eğitim aldım
Cansucbrdmr Esse canm yeni gördüm ben de mesajını. Ben ahududu bulamadm böğürtlen yaprağı çayı aldm. 2kez içtim sonra doğumum başladı zaten günümüz de gelmişti. Başladı fakat açıklık 3cm de kaldı suni istemediğimden sezeryan ile oldu doğumumuz