Kızlarrrr bugün kontrole gittim yarın tam 39 haftama giriyorum muayene sonucu doktor bebek hazı posizyon uygun çok aşağıda dedi yarın yatış verdi suni sancı ile normal doğum için çok garip duygular içindeyim ilk bebeğim korkuyorum heyecanlıyım beni neler bekliyor bilmiyorum bu telaşta unuttuğum birşey varmı yada yapmam gereken tecrübeli anneler yardım lütfennn 🙏 bide suni sancı ile normal doğum nasıl oluyor tecrübeli olan anneler destek bilgi rica ediyorum