Çok heyecanlı ve yorucu olduğum hafta oldu. 9 ay boyunca her gören hamile olduğuma inanmadı yürüyüşümde tempomda bile bir farklılık yoktu ama artık var 😅 perşembe günü ilk çatımı oldum (38+1) öyle korkulacak bir şey yokmuş ister istemez kasıyorsunuz kendinizi. Çıkar çıkmaz koyu jel gibi kanamam başladı 3 gün gün ara ara bu şekilde geldi kasıklarımda adet sancısı gibi ağrı çektim. Açılmam 1 cm. Kafası kanal kısmına oturmaya başlamış bol bol top egzersizleri merdiven ananas ilişki önerdi her tuşa basıyorum valla olsun diye ne zaman gelicek bakalım 🤔