Benimde 12. Haftada önce kahverengi şekilde başladı munorol kullandım 2 gun sonra resmen bardaktan boşalırcasına kanamam başladı hemde pıhtılı şekilde. Günde 3 progestan haftada bir de proluton iğne kullanıyorum ve sürekli yatmıyorum ama hiç is de yapmıyorum şükür 1 haftadır kanamam yok 18+3 olduk Allaha emanetiz diyerek içimi ferah tutuyorum sizde öyle yapın.